Nowe produkty
HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - STANDARD - CAT. 1 - 50/30-340 (20-55 HP) (19,2/19,2 mm)
Dane techniczne | |
Dostawca: | Włochy |
Gwarancja: | 2 lata |
Zwrot lub wymiana: | 14 dni |
Waga produktu: | 10,7 kg |
Wymiary cylindra: | 50/30 mm |
Długość (min. → maks.): | 625 → 965 mm |
Skok: | 340 mm |
Maksymalne ciśnienie: | 250 bar |
Zawór blokujący: | Tak |
Maksymalna prędkość: | 0,5 m/s |
Siła wysuwu cylindra (przy 180 bar): | 3,53 ton |
Siła wsuwu cylindra (przy 180 bar): | 2,26 ton |
Ochrona: | Cynk |
Podłączenie: | 3/8'' |
Do ciągnika: | 20 - 55 HP |
Średnica otworu: | 19,2 - 19,2 mm |
CAT. 1 (19,2 mm) | ||||||||||
A | B | C | J = M | K = N | H = L | E | F | D | G | |
50/30-110 | 50 | 60 | 30 | 62 | 44 | 19,2 | 390 → 500 | 90 | 110 | 3/8'' |
50/30-160 | 440 → 600 | 160 | ||||||||
50/30-210 | 490 → 700 | 210 | ||||||||
50/30-280 | 560 → 840 | 280 | ||||||||
50/30-340 | 625 → 965 | 340 | ||||||||
50/30-400 | 680 → 1080 | 400 |
HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA
to w zasadzie standardowy dwustronnego działania siłownik hydrauliczny ze spawanymi końcówkami do montażu pomiędzy traktorem a jego osprzętem. To zdecydowanie ulepszenie dla ciągnika, jeśli nie jest on jeszcze w niego wyposażony. Nasze hydrauliczne centralne łącznice są ocynkowane dla najlepszej możliwej ochrony antykorozyjnej. Wszystkie są również wyposażone w zawór blokujący. W przypadku uszkodzenia przewodu hydraulicznego siłownik pozostaje w tej samej pozycji wraz z osprzętem. Zawór blokujący zapewnia również, że przewody nie znajdują się pod ciśnieniem pomimo wibracji podczas jazdy, co zapobiega niepotrzebnemu obciążeniu zaworu hydraulicznego traktora.
Najczęściej spotykane typy HYDRAULICZNYCH CENTRALNYCH ŁĄCZNIC:
- HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - STANDARD
(ze spawanymi oczkami po obu stronach)
- HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - Z HAKIEM
(na tłoczysku znajduje się szybkozłącze z hakiem do zamocowania kuli i podłączenia osprzętu)
- HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - SPECIAL
(łącznica z hakiem, lecz zamiast oczka zastosowano specjalny spawany hak, który umożliwia większy boczny ruch łącznicy)
- HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - GWINTOWANA Z HAKIEM
(długość łącznicy może być dodatkowo regulowana dzięki gwintowi)
Zastosowanie HYDRAULICZNYCH CENTRALNYCH ŁĄCZNIC:
Hydrauliczne centralne łącznice stają się coraz bardziej niezbędne w każdym ciągniku, zwłaszcza przy pracy z pługami, gdzie precyzyjna regulacja jest kluczowa. Są także bardzo przydatne przy równiarkach, widłach do ciągników (do regulacji pochylenia), a nawet przy platformach wywrotowych.
Jak wybrać odpowiednią HYDRAULICZNĄ CENTRALNĄ ŁĄCZNICĘ do swojego ciągnika?
Krok 1: Ile koni mechanicznych ma Twój ciągnik?
Kategoria 1: dla ciągników od 20 do 55 KM (15 – 40 kW)
Kategoria 2: dla ciągników od 45 do 95 KM (35 – 70 kW)
Kategoria 3: dla ciągników od 80 do 210 KM (60 – 155 kW)
Kategoria 4: dla ciągników od 180 do 380 KM (135 – 285 kW)
Warto również uwzględnić, do jakiego osprzętu będzie używana łącznica. Przykładowo, w ciągniku 100 KM nie zawsze jest potrzebna łącznica kategorii 3, jeśli ma ona pracować tylko z platformą wywrotową o ładowności 1500 kg.
Krok 2: Jakie otwory sworzni są potrzebne?
Kategoria 1: Otwory 19,2 mm lub 25,4 mm
Kategoria 2: Otwory 25,4 mm
Kategoria 3: Otwory 25,4 mm lub 32,4 mm
Kategoria 4: Otwory 45,2 mm lub 32,4 mm
Możliwe jest użycie redukcji, dzięki czemu jedna łącznica może być stosowana w różnych ciągnikach i osprzętach. W przypadku modeli automatycznych (z hakiem) lub specjalnych otwory są określane przez kulę blokowaną w szybkozłączu łącznicy.
Krok 3: Odpowiednia długość lub skok łącznicy.
Nie istnieje ścisła norma dotycząca długości skoku – zależy to głównie od typu ciągnika i osprzętu. Najprościej jest zmierzyć mechaniczną (gwintowaną) łącznicę zamontowaną już w Twoim traktorze. Na podstawie jej minimalnej długości można dobrać najbliższy odpowiednik hydrauliczny i sprawdzić jego maksymalne wysunięcie oraz skok.
Standardowe skoki hydraulicznych centralnych łącznic:
- 160 mm
- 210 mm
- 280 mm
- 340 mm
- 400 mm
Krok 4: Wybór rodzaju HYDRAULICZNEJ CENTRALNEJ ŁĄCZNICY.
- HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - STANDARD
(stosowana w zwykłych ciągnikach)
- HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - Z HAKIEM
(stosowana, jeśli ciągnik ma szybkozłącza na dolnych ramionach)
- HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - SPECIAL
(do większych ruchów bocznych)
- HYDRAULICZNA CENTRALNA ŁĄCZNICA - GWINTOWANA Z HAKIEM
(długość może być zwiększona o część gwintowaną)
HYDRAULICZNE CENTRALNE ŁĄCZNICE pasują do ciągników:
Zetor, Fendt, Deutz-Fahr, Massey Ferguson, Fiat, John Deere, Case, Renault, IMT, Ursus, Steyr, Hürlimann, Lamborghini, Same, Landini, Valtra, Claas, New Holland, Caterpillar, Bobcat, Volvo, Carraro, Yanmar, Štore, Lindner, Solis.